Árak és felhasználási lehetőségek
MAXI‑TAX® WINPRO Kettős Könyvviteli Programrendszer
Könyvelés, bérszámfejtés, eszköz nyilvántartás,
projekt irányítás egy rendszerben
Egyéni felhasználók részére
Ez az ajánlat azoknak a kisebb vagy induló vállalkozásoknak készült, amelyek saját könyvelésüket, azaz 1 db cég adminisztrációját kívánják vezetni a programrendszer segítségével, akár az opcionális Hálózati csoportmunka modul használatával számítógép hálózatban is, de várhatóan nem rendelkeznek túl nagy éves könyvelt tételszámmal. Több kisebb vállalkozás esetén lehetőség van cégenkénti felhasználási szerződés kötésére, vagy ha az előnyösebb, akkor igénybe vehetők a Könyvelőirodák és nagyobb cégek/cégcsoportok részére kialakított szerződés konstrukciók.
Maximális tételszám (db/év) |
Bérleti díj (Ft/hó) |
Vételár (Ft) |
Követési díj a vételt követő években (Ft/év)* |
---|---|---|---|
4.000 | nem bérelhető | 60.000 | 38.000 |
8.000 | 12.500 | 190.000 | 60.000 |
20.000 | 16.000 | 250.000 | 75.000 |
!A program alapszolgáltatásai opcionális modulokkal bővíthetők.
*Követési díj csak vétel esetén, a vételt követő évtől fizetendő.
A bérleti és vételi konstrukciók egyaránt magukban foglalják a program részletes oktatási és kezelési dokumentációját, a programrendszer folyamatos továbbfejlesztését, ügyfélszolgálatunk díjmentes telefonos segítségnyújtását, valamint Elektronikus Ügyfélszolgálatunk használati jogát (pl. ügyintézésre vagy a mindenkori új programváltozatok, dokumentációk letöltésére).
A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !
Könyvelőirodák és nagyobb cégek/cégcsoportok részére
Ez az ajánlat azoknak a vállalkozásoknak/cégcsoportoknak készült, amelyek egy cégnév alatt, egynél több cég és/vagy korlátlan számú könyvelési tétel adminisztrációjához kívánják a programrendszert felhasználni, vagy az opcionális Hálózati csoportmunka modul segítségével számítógép hálózatban kívánják használni. Ezek a szerződés konstrukciók már alapesetben is korlátlan számú vállalkozás adminisztrációjához adnak jogosultságot, legalább 3 számítógép használati jogával.
Számítógépek száma** (db) |
Bérleti díj (Ft/hó) |
Vételár (Ft) |
Követési díj a vételt követő években (Ft/év)* |
---|---|---|---|
1-3 | 22.800 | csak bérelhető | csak bérelhető |
4-6 | 25.000 | 450.000 | 95.000 |
7-12 | 33.000 | 600.000 | 108.000 |
!A program alapszolgáltatásai opcionális modulokkal bővíthetők.
*Követési díj csak vétel esetén, a vételt követő évtől fizetendő.
**Számítógépenként egy telepített programpéldány értendő.
Ha egy fizikai számítógépre több programpéldány is telepítésre kerül, akkor minden programpéldány külön számítógépként kerül beszámításra.
A táblázatban szereplőknél nagyobb gépszám esetén, kérje ügyfélszolgálatunk tájékoztatását.
A bérleti és vételi konstrukciók egyaránt magukban foglalják a program részletes oktatási és kezelési dokumentációját, a programrendszer folyamatos továbbfejlesztését, ügyfélszolgálatunk díjmentes telefonos segítségnyújtását, valamint Elektronikus Ügyfélszolgálatunk használati jogát (pl. ügyintézésre vagy a mindenkori új programváltozatok, dokumentációk letöltésére).
A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !
Opcionálisan választható kiegészítő modulok
Ezek az extra modulok nem részei az alap szerződés konstrukcióknak, mivel funkciójuk speciális, nem minden felhasználó igényli a használatukat, így fejlesztési/fenntartási költségeik sem lettek beépítve a program alapdíjába. Általában olyan hatékonyság növelő vagy kényelmi szolgáltatásokat nyújtanak, melyek szükségessége egy könyvelő/könyveltető cég részéről jól felmérhető, várható haszna előre kalkulálható. Egymástól teljesen függetlenül választhatók egy év vonatkozásában és az adott éven belül tetszőleges időpontban aktiválhatók.
Modul | Éves díj (Ft) |
---|---|
"Kimenő számla import" modul Lehetővé teszi a vevői számlák importálását és automatikus adatrögzítését bármilyen számlázó programból, dedikált MAXI‑TAX™ WinPro vagy NAV XML formátumban. Kiváltja a vevői számlák kézi adatrögzítését. |
24.000 |
"Bejövő számla import" modul Lehetővé teszi a szállítói számlák importálását és automatikus adatrögzítését a NAV Online Számla rendszeréből. Kiváltja a szállítói számlák kézi adatrögzítését. |
24.000 |
"Bank Interconnect" modul Képes bármely Magyarországon működő bank terminál alapú vagy online rendszeréből átvenni a számla történet vagy bankszámla kivonat adatokat. Képes azokat értelmezni, automatikusan kontírozni, szükség esetén a megfelelő számlához párosítani, majd automatikusan lekönyvelni. 100%-ban kiváltja a banki tételek kézi adatrögzítését. |
48.000 |
"Csomagfutár" modul Lehetővé teszi csomagfutár cégek utánvétes kézbesítéssel kapcsolatos elszámolási adatainak importálását és automatikus adatrögzítését az adott cégek nyilvántartó rendszereiből kinyerhető export adatállományok alapján. |
48.000 |
"InternetPay" modul Lehetővé teszi az internetes fizető rendszerekből (pl. PayPal, SimplePay, Barion, stb.) származó elszámolási adatok importálását és automatikus adatrögzítését az elérhető export adatállományok felhasználásával. |
48.000 |
"Hálózati csoportmunka" modul Lehetővé teszi az adatrögzítést és a központi adattárolást helyi számítógép hálózatokon. Biztosítja, hogy egy kisebb munkacsoport vagy egy egész iroda munkatársai akár egyidőben is együtt dolgozzanak a számítógép hálózatukon elhelyezett adattárakban külön cégekkel, vagy akár egyetlen nagy céggel, bármilyen kombinációban. Teljesen kiváltja az adatok számítógépek közötti manuális mozgatását. Egyaránt használható Windows, Linux és MacOS alapú hálózati kiszolgálókkal, illetve NAS-okkal gigabites hálózati környezetben. |
30.000 |
"DokuConnect-MT" modul (csatolt dokumentumok) Lehetőséget biztosít belső feljegyzések és külső dokumentumok fájljainak csatolására a MAXI‑TAX™ WinPro-ban tárolt nyilvántartásokhoz. Egy személyhez pl. csatolhatók az előző munkahelyéről hozott dokumentumai, eredeti aláírt nyilatkozatai, munkaszerződése vagy bizonyítványai, az eszköz nyilvántartásban tárolt cégautó adataihoz forgalmi engedélyének, biztosítási papírjainak dokumentumai vagy akár egy lekönyvelt számlához annak eredeti képe. Szinte bármilyen formátumú dokumentum csatolható pl. PDF, JPG, DOCX vagy bármi más még akár hang- vagy videofelvétel is. Ezek bármikor megnézhetők vagy akár szerkeszthetők is az adott nyilvántartásból / adatcsoportból mindössze néhány gombnyomás vagy egérkattintás után. |
24.000 |
"Projekt irányítási rendszer" modul Lehetővé teszi munkaszámokhoz kapcsolódó projektek létrehozását és szinte mindenre kiterjedő irányítását. Naptárszerűen rögzíthetők az egyes projektek eseményei, megbeszélések, árajánlatok, szerződések időpontjai és adatai, tervezett számlák kiadási és várt számlák beérkezési időpontjai, teljesítésük feltételei. Jelezhető az egyes események megtörténte vagy meghiúsulása, az események egymáshoz kapcsolhatók. Rögzíthető a projektek tervezett/tényleges árbevétele és költségei, ezen belül külön a személyi bérköltségek óraszámra lebontva. A könyvelésből automatikusan átvehetők a projektek tényleges, lekönyvelt árbevétel/költség adatai. A tervezett és tényleges adatokból hatékonysági elemzések, grafikonok készíthetők, vállalatirányítási információk nyerhetők. Nélkülözhetetlen eszköz minden olyan cégnél, ahol a könyvelésen túlmutató, hatékonysági elemzésekre van szükség vagy a projektek száma, részletessége, időtartama igényli a pontos, hosszútávú irányítást. |
60.000 |
Az opcionális modulok díjai függetlenek az alapprogramhoz választott felhasználási konstrukciótól, minden esetben az alapprogram bérleti díján, vételárán vagy követési díján felül, a modul aktiválását megelőzően, egy összegben fizetendők és az alapprogram felhasználási évével azonos könyvelési év vonatkozásában történő felhasználásra jogosítanak. Az opcionális modulok a program alapváltozatában korlátozott funkcionalitással kipróbálhatók, aktiválásuk után az adott évre már nem visszamondhatók.
A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !
Speciális szolgáltatások
Szolgáltatás | Díj | Mértékegység |
---|---|---|
Egyedi megrendelés alapján történő adatbázis bevizsgálás, ellenőrzés, konvertálás, adatexport, adatimport | 10.000 | Ft/munkaóra |
Az Elektronikus Ügyfélszolgálat használatához szükséges azonosító/jelszó cseréje | 5.000 | Ft/alkalom |
Elfelejtett adattár/cég/dokumentum jelszó "kikódolása" | 10.000 | Ft/db |
Elveszett számla vagy szerződés példány pótlása | 3.000 | Ft/db |
A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !