Árak és felhasználási lehetőségek
MAXI‑TAX® WINPRO Kettős Könyvviteli Programrendszer
Könyvelés, bérszámfejtés, eszköz nyilvántartás,
projekt irányítás egy rendszerben


Egyéni felhasználók részére

Ez az ajánlat azoknak a vállalkozásoknak készült, amelyek saját könyvelésüket, azaz 1 db cég adminisztrációját vezetik 1 db számítógépen és várhatóan nem is tervezik több számítógép, valamint számítógép hálózat felhasználását ehhez a munkához. Ha Ön egynél több céghez vagy egynél több számítógépen vagy számítógép hálózatban kívánja a programrendszert használni, esetleg egy számítógépre több programpéldányt kíván telepíteni, akkor Önre a Könyvelőirodák és nagyobb cégek/cégcsoportok részére készített szerződés konstrukciók érvényesek.

Maximális
tételszám
(db/év)
Bérleti díj
(Ft/hó)
Vételár
(Ft)
Követési díj
a vételt követő években
(Ft/év)*
4.000 nem bérelhető 60.000 32.000
8.000 11.000 180.000 50.000
20.000 14.500 240.000 65.000

!A program alapszolgáltatásai opcionális modulokkal bővíthetők.
*Követési díj csak vétel esetén, a vételt követő évtől fizetendő.

A bérleti és vételi konstrukciók egyaránt magukban foglalják a program részletes oktatási és kezelési dokumentációját, a programrendszer folyamatos továbbfejlesztését, ügyfélszolgálatunk díjmentes telefonos segítségnyújtását, valamint Elektronikus Ügyfélszolgálatunk használati jogát (pl. ügyintézésre vagy a mindenkori új programváltozatok, dokumentációk letöltésére).

A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !


Könyvelőirodák és nagyobb cégek/cégcsoportok részére

Ez az ajánlat azoknak a vállalkozásoknak készült, amelyek egynél több cég vagy korlátlan számú könyvelési tétel adminisztrációjához kívánják a programrendszert felhasználni, illetve egynél több számítógépre vagy egynél több példányban kívánják azt telepíteni vagy az opcionális Hálózati csoportmunka modul segítségével számítógép hálózatban kívánják használni. Ezek a szerződés konstrukciók már alapesetben is korlátlan számú vállalkozás adminisztrációjához adnak jogosultságot, legalább 3 számítógép használati jogával.

Számítógépek száma**
(db)
Bérleti díj
(Ft/hó)
Vételár
(Ft)
Követési díj
a vételt követő években
(Ft/év)*
1-3 20.500 csak bérelhető csak bérelhető
4-6 22.500 400.000 85.000
7-12 30.000 500.000 98.000

!A program alapszolgáltatásai opcionális modulokkal bővíthetők.
*Követési díj csak vétel esetén, a vételt követő évtől fizetendő.
**Számítógépenként egy telepített programpéldány értendő. Ha egy fizikai számítógépre több programpéldány is telepítésre kerül, akkor minden programpéldány külön számítógépként kerül beszámításra. A táblázatban szereplőknél nagyobb gépszám esetén, kérje ügyfélszolgálatunk tájékoztatását.

A bérleti és vételi konstrukciók egyaránt magukban foglalják a program részletes oktatási és kezelési dokumentációját, a programrendszer folyamatos továbbfejlesztését, ügyfélszolgálatunk díjmentes telefonos segítségnyújtását, valamint Elektronikus Ügyfélszolgálatunk használati jogát (pl. ügyintézésre vagy a mindenkori új programváltozatok, dokumentációk letöltésére).

A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !


Opcionálisan választható kiegészítő modulok

Ezek az extra modulok nem részei az alap szerződés konstrukcióknak, mivel funkciójuk speciális, nem minden felhasználó igényli a használatukat, így fejlesztési/fenntartási költségeik sem lettek beépítve a program alapdíjába. Általában olyan hatékonyság növelő vagy kényelmi szolgáltatásokat nyújtanak, melyek szükségessége egy könyvelő/könyveltető cég részéről jól felmérhető, várható haszna előre kalkulálható. Egymástól teljesen függetlenül választhatók egy év vonatkozásában és az adott éven belül tetszőleges időpontban aktiválhatók.

Modul Éves díj
(Ft)
"Kimenő számla import" modul
Lehetővé teszi a vevői számlák importálását és automatikus adatrögzítését bármilyen számlázó programból, dedikált MAXI‑TAX™ WinPro vagy NAV XML formátumban. Kiváltja a vevői számlák kézi adatrögzítését.
24.000
"Bejövő számla import" modul
Lehetővé teszi a szállítói számlák importálását és automatikus adatrögzítését a NAV Online Számla rendszeréből. Kiváltja a szállítói számlák kézi adatrögzítését.
24.000
"Bank Interconnect" modul
Képes bármely Magyarországon működő bank terminál alapú vagy online rendszeréből átvenni a számla történet vagy bankszámla kivonat adatokat. Képes azokat értelmezni, automatikusan kontírozni, szükség esetén a megfelelő számlához párosítani, majd automatikusan lekönyvelni. 100%-ban kiváltja a banki tételek kézi adatrögzítését.
2022. február 15-ig 50% kedvezménnyel rendelhető meg!
48.000

akciósan
24.000
"Csomagfutár" modul
Lehetővé teszi csomagfutár cégek utánvétes kézbesítéssel kapcsolatos elszámolási adatainak importálását és automatikus adatrögzítését az adott cégek nyilvántartó rendszereiből kinyerhető export adatállományok alapján.
2022. február 15-ig 50% kedvezménnyel rendelhető meg!
48.000

akciósan
24.000
"InternetPay" modul
Lehetővé teszi az internetes fizető rendszerekből (pl. SimplePay, Barion, stb.) származó elszámolási adatok importálását és automatikus adatrögzítését az elérhető export adatállományok felhasználásával.
2022. február 15-ig 50% kedvezménnyel rendelhető meg!
48.000

akciósan
24.000
"Hálózati csoportmunka" modul
Lehetővé teszi az adatrögzítést helyi számítógép hálózatokon. Biztosítja, hogy egy kisebb munkacsoport vagy egy egész iroda munkatársai egyidőben együtt dolgozzanak a számítógép hálózatukon elhelyezett adattárakban külön cégekkel, vagy akár egyetlen nagy céggel, bármilyen kombinációban. Teljesen kiváltja az adatok számítógépek közötti manuális mozgatását. Egyaránt használható Windows, Linux és MacOS X alapú hálózati kiszolgálókkal, illetve NAS-okkal gigabites hálózati környezetben.
Egy felhasználós, egy számítógépes konstrukcióban nem rendelhető!
30.000
"DokuConnect-MT" modul (csatolt dokumentumok)
Lehetőséget biztosít belső feljegyzések és külső dokumentumok fájljainak csatolására a MAXI‑TAX™ WinPro-ban tárolt nyilvántartásokhoz. Egy személyhez pl. csatolhatók az előző munkahelyéről hozott dokumentumai, eredeti aláírt nyilatkozatai, munkaszerződése vagy bizonyítványai, az eszköz nyilvántartásban tárolt cégautó adataihoz forgalmi engedélyének, biztosítási papírjainak dokumentumai vagy akár egy lekönyvelt számlához annak eredeti képe. Szinte bármilyen formátumú dokumentum csatolható pl. PDF, JPG, DOCX vagy bármi más még akár hang- vagy videofelvétel is. Ezek bármikor megnézhetők vagy akár szerkeszthetők is az adott nyilvántartásból / adatcsoportból mindössze néhány gombnyomás vagy egérkattintás után.
24.000
"Projekt irányítási rendszer" modul
Lehetővé teszi munkaszámokhoz kapcsolódó projektek létrehozását és szinte mindenre kiterjedő irányítását. Naptárszerűen rögzíthetők az egyes projektek eseményei, megbeszélések, árajánlatok, szerződések időpontjai és adatai, tervezett számlák kiadási és várt számlák beérkezési időpontjai, teljesítésük feltételei. Jelezhető az egyes események megtörténte vagy meghiúsulása, az események egymáshoz kapcsolhatók. Rögzíthető a projektek tervezett/tényleges árbevétele és költségei, ezen belül külön a személyi bérköltségek óraszámra lebontva. A könyvelésből automatikusan átvehetők a projektek tényleges, lekönyvelt árbevétel/költség adatai. A tervezett és tényleges adatokból hatékonysági elemzések, grafikonok készíthetők, vállalatirányítási információk nyerhetők. Nélkülözhetetlen eszköz minden olyan cégnél, ahol a könyvelésen túlmutató, hatékonysági elemzésekre van szükség vagy a projektek száma, részletessége, időtartama igényli a pontos, hosszútávú irányítást.
60.000

Az opcionális modulok díjai függetlenek az alapprogramhoz választott felhasználási konstrukciótól, minden esetben az alapprogram bérleti díján, vételárán vagy követési díján felül, a modul aktiválását megelőzően, egy összegben fizetendők és az alapprogram felhasználási évével azonos könyvelési év vonatkozásában történő felhasználásra jogosítanak. Az opcionális modulok a program alapváltozatában korlátozott funkcionalitással kipróbálhatók, aktiválásuk után az adott évre már nem visszamondhatók.

A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !


Speciális szolgáltatások

Szolgáltatás Díj Mértékegység
Egyedi megrendelés alapján történő adatbázis bevizsgálás, ellenőrzés, konvertálás, adatexport, adatimport 10.000 Ft/munkaóra
Az Elektronikus Ügyfélszolgálat használatához szükséges azonosító/jelszó cseréje 5.000 Ft/alkalom
Elfelejtett adattár/cég/dokumentum jelszó "kikódolása" 10.000 Ft/db
Elveszett számla vagy szerződés példány pótlása 3.000 Ft/db

A fenti árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t !


Aktuális középárfolyam:

1 EUR = 406,50 Ft
1 USD = 419,68 Ft
1 GBP = 451,32 Ft
1 CHF = 425,98 Ft
További középárfolyamok »
 

Telefonos Ügyfélszolgálat:

+36 1 424 0341
+36 1 424 0342
1507 Budapest Pf. 65
ntx kukac ntx pont hu
MAXI-TAX® WINPRO® Könyvviteli Programrendszer
NTX-PS Kft. Elektronikus Ügyfélszolgálat

17 éve a könyvelők szolgálatában.

 

Weboldalunk a működéséhez cookie-t, azaz sütit használ. A hatályos törvények értelmében kérjük engedélyezze a sütik használatát, vagy ha ez bármilyen okból nem elfogadható Önnek, akkor zárja be weboldalunkat.