Demo tájékoztató
MAXI‑TAX® WINPRO Kettős Könyvviteli Programrendszer
Könyvelés, bérszámfejtés, eszköz nyilvántartás,
projekt irányítás egy rendszerben
Örömmel mutatjuk be a MAXI‑TAX™ WinPro három innovatív kiegészítő modulját
Nem kevesebbet, mint a teljes könyvelési munka stílusának, megváltozását eredményezheti ez a speciális fejlesztés,
amely képes bármely Magyarországon működő bank terminál alapú vagy online rendszeréből átvenni a számla
történet vagy bankszámla kivonat adatokat. Önnek nincs más dolga, mint letölteni az adott bank rendszeréből a megfelelő
export adatállományt és beimportálni a MAXI‑TAX™ WinPro-ban vezetett könyvelésébe. Az
importáló modul mesterséges intelligenciája nagy hatásfokkal képes értelmezni az átutalások közlemény információit és azok
alapján automatikusan kontírozva, a megfelelő módon lekönyvelni az adatokat, vevői-szállítói számlakiegyenlítések esetében pedig mindjárt
össze is párosítja a banki tranzakciót a megfelelő számlával. Segítségével a banki tételek kézi adatrögzítése 100%-ban megszűnik. Még
az egészen extrém módon adathiányos utalások esetében is csak a már automatikusan berögzített tételek manuális korrekciójára lehet
szükség. Érdemes átgondolnia, hogy milyen mérhetetlenül sok munkát spórolhat meg ezzel az új lehetőséggel. Az így felszabaduló
időben további cégek könyvelését vállalhatja el, több ideje jut majd ellenőrzési, elemzési tevékenységekre vagy akár pihenésre, azaz
mindenképpen hatékonyabb és versenyképesebb lesz manuálisan rögzítő könyvelő társainál.
A "Bank Interconnect" modul esetében azt a hatalmas célt tűztük ki magunk elé, hogy minden Magyarországon működő banki
rendszerből tudjuk biztosítani az adatátvételt. Ez nem könnyű feladat, mert szinte minden bank több export formátumot is fenntart
párhuzamosan és az is változó, hogy egy adott bankszámla csomaghoz ezekből melyiket biztosítja. Éppen ezért a "Bank Interconnect" modulhoz
alapszolgáltatásként nyújtjuk az esetleg nem ismert vagy időközben a bank által megváltoztatott és más formátummal nem helyettesíthető
export formátumok teljesen díjmentes beépítését rendszerünkbe.
A "Bank Interconnect" modul éves díja 48.000 Ft + Áfa, amely az összes könyvelt vállalkozás összes banki tételének
automatikus adatrögzítését tartalmazza az adott könyvelési évben.
"DokuConnect-MT" modul (csatolt dokumentumok)
A teljesen elektronikus, papírmentes iroda megvalósítása felé tett egyik lépésünk ez a modul, amely
lehetőséget biztosít belső feljegyzések vagy külső dokumentumok fájljainak csatolására a MAXI‑TAX™ WinPro-ban
tárolt nyilvántartásokhoz. Egy személyhez pl. csatolhatók az előző munkahelyéről hozott dokumentumai, eredeti aláírt nyilatkozatai,
munkaszerződése vagy bizonyítványai. Az eszköz nyilvántartásban tárolt cégautó adataihoz forgalmi engedélyének,
biztosítási papírjainak dokumentumai. Egy lekönyvelt számlához annak eredeti képe vagy a kiállítás alapját képező szerződés másolata,
illetve bármi más, ami egy cég adminisztrációja során felmerülhet. Szinte bármilyen formátumú dokumentum csatolható
pl. PDF, JPG, DOCX vagy bármi más még akár hang- vagy videofelvétel is és ezek bármikor megnézhetők vagy akár szerkeszthetők is az
adott nyilvántartásból/adatcsoportból mindössze néhány gombnyomás vagy egérkattintás után. Ez új dimenziót nyit a nyilvántartásokban,
hiszen viszonylag kis energiabefektetéssel a berögzített és tárolt adatok mellett az eredeti bizonylatok, szerződések, korábbi
adatszolgáltatások és egyéb más dokumentumok is tárolhatóvá, bármikor elérhetővé, visszanézhetővé válnak.
A "DokuConnect-MT" modul éves díja 27.000 Ft + Áfa, amely az összes könyvelt vállalkozásra vonatkozóan biztosítja a
modul használatát az adott könyvelési évben.
"Projekt irányítási rendszer" modul
A "Projekt irányítási rendszer" más cégek esetében talán egy önálló szoftver lenne, de mi egy opcionális modulként egyszerűen csak
integráltuk programrendszerünkbe. Így lehetővé vált, hogy együttműködjön olyan más modulokkal, mint a könyvelés, a
bérszámfejtés, a partner nyilvántartás, illetve a munkaszámok/költséghelyek adatbázisa és ezekkel szoros integrációban
biztosítani tudja munkaszámokhoz kapcsolódó projektek létrehozását, szinte mindenre kiterjedő irányítását. Nyilvántartásában
naptárszerűen rögzíthetők az egyes projektek eseményei, megbeszélések, árajánlatok, szerződések időpontjai és adatai,
tervezett számlák kiadási és várt számlák beérkezési időpontjai, teljesítésük feltételei. Jelezhető az egyes események
megtörténte vagy meghiúsulása és az egyébként önálló, de valamilyen szempontból mégis összetartozó események egymáshoz kapcsolhatók,
ezekből eseménykapcsolati háló építhető. Rögzíthető a projektek tervezett/tényleges árbevétele és költségei,
ezen belül külön a személyi bérköltségek óraszámra lebontva. A könyvelésből automatikusan átvehetők a projektek tényleges,
lekönyvelt árbevétel/költség adatai, a konkrét projekthez nem rendelhető általános költségek automatikusan feloszthatók
a projektek között, választható szempontok alapján. A naptárszerűen tárolt események exportálhatók az Apple (iCalendar) és a Google
naptáraiba, így szükség esetén akár mobiltelefonról is áttekinthetők. A tervezett és tényleges adatokból hatékonysági elemzések,
grafikonok készíthetők, vállalatirányítási információk nyerhetők. Nélkülözhetetlen eszköz minden olyan cégnél, ahol a könyvelésen
túlmutató, hatékonysági elemzésekre van szükség vagy a projektek száma, részletessége, időtartama igényli a pontos, hosszútávú irányítást.
A "Projekt irányítási rendszer" éves díja 60.000 Ft + Áfa, amely az összes könyvelt vállalkozásra vonatkozóan biztosítja a
modul használatát az adott könyvelési évben.
Ha felkeltettük érdeklődését, ismerkedjen meg a részletekkel. Honlapunk menüpontjaiban igyekeztünk minden általánosan felmerülő kérdésre választ adni, de
ügyfélszolgálatunk munkatársai további információkkal is szívesen a rendelkezésére állnak.