Program szolgáltatások
MAXI‑TAX® WINPRO Kettős Könyvviteli Programrendszer
Könyvelés, bérszámfejtés, eszköz nyilvántartás,
projekt irányítás egy rendszerben
- A programrendszer általános szolgáltatásai és technikai adatai
- A programrendszer könyvelési szolgáltatásai
- A programrendszer bérszámfejtő moduljának szolgáltatásai
- A programrendszer eszköz nyilvántartó moduljának szolgáltatásai
- A programrendszerhez nyújtott programtámogatási szolgáltatások
- A programrendszer használatához szükséges minimális számítógép konfiguráció
- A programrendszer használatához ajánlott számítógép konfiguráció
A programrendszer általános szolgáltatásai és technikai adatai
- kettős könyvvitel, bérszámfejtés, eszköz nyilvántartás, projekt irányítás;
- egységes kezelési elvek a program minden pontján;
- Windows 11/10/8/7, Vista és XP rendszerek támogatása (32 és 64 bites);
- Linux és MacOS használat VirtualBox környezetben;
- hálózati többfelhasználós üzemmód maximum 1000 munkaállomásig;
- Windows, Linux, MacOS és NAS hálózati kiszolgálók támogatása;
- bármilyen min. A4 méretű, Windows kompatibilis nyomtató kezelése;
- beépített automatikus és manuális biztonsági mentés készítő funkciók;
- áramszünet érzékelő, automatikus önkarbantartó/helyreállító funkciók;
- helyi, hordozható és hálózati adattárak kezelése;
- jelszóvédelem adattáranként 1000 felhasználó megkülönböztetésére;
- felhasználók tevékenységi körének részletes meghatározása;
- jelszóval védhető cégek egy adattáron belül is;
- közel 100 lista, kimutatás és egyéb nyomtatvány mintegy 1000 változatban;
- szinte korlátlan számú adatszűrési lehetőség;
- képernyőn megjeleníthető listák és kimutatások;
- kötöttségek nélkül, tetszőleges időszakra lekérhető kimutatások;
- listák és kimutatások exportálása CSV text formátumba továbbfeldolgozáshoz;
- listák és kimutatások exportálása PDF formátumba kereshető adattartalommal;
- integrált adatexport lehetőségek az ÁNYK AbevJava program felé;
- adatexport lehetőségek Excel, OpenOffice, LibreOffice és más programok felé;
- átutalási adatok átadása a bankok által használt Electra rendszernek;
- banki tranzakciók importálása bármely Magyarországon működő bank terminál alapú vagy online rendszeréből, automatikus kontírozással és számlapárosítással;
- számlák és pénztárgép adatok M2M importálása a NAV felhőadatbázisaiból;
- vevői számlák importálása bármely számlázó programból;
- vevői számlák importálása a NAV Online Számla rendszeréből;
- szállítói számlák importálása a NAV Online Számla rendszeréből;
- csomagfutár cégek utánvét elszámolásainak importálása számlapárosítással;
- internetes fizető rendszerekből (pl. PayPal, SimplePay, Barion, stb.) származó elszámolási adatok importálása számlapárosítással;
- külső dokumentumok csatolási lehetősége a nyilvántartott adatokhoz;
- belső feljegyzések csatolási lehetősége a nyilvántartott adatokhoz;
- dokumentum archívum, elektronikus iroda funkciók;
- elektronikus emlékeztető "cetlik" készítése;
- statisztikai kimutatás a rögzített adatokról, az elvégzett munkáról;
- postai borítékok címzése több méretben;
- Maximum 9223372036854775807 db adat kezelése adattáranként*;
- Maximum 250 cég kezelése adattáranként*;
- Maximum 1000 adattár* kezelése telepített programpéldányonként.
*Adattár alatt a programrendszer adatbázisa értendő (ebben tárolódnak az adatok).
A programrendszer könyvelési szolgáltatásai
- több millió könyvelhető bizonylat és tétel;
- könyvelés közben is bővíthető törzsinformációk;
- javítható könyvelési és egyéb adatrögzítési hibák;
- automatikus évnyitási/évzárási lehetőségek;
- azonnali információs lehetőségek, főkönyvi adatok rögzítése közben is;
- több mint 100 azonnali és utólagos hibaellenőrzési lehetőség;
- könyvelés és mérleg elemző funkciók;
- számlaimportálási lehetőség a NAV Online Számla rendszeréből;
- univerzális XML számlaimportálási lehetőség bármely számlázó programból;
- közvetlen számlaimport lehetőség a legnépszerűbb számlázó programokból;
- banki tranzakciók importálási lehetősége automatikus számlapárosítással;
- csomagfutár cégek utánvét elszámolásainak importálása számlapárosítással;
- internetes fizető rendszerek elszámolásainak importálása számlapárosítással;
- bérfeladások, eszközfeladások importálása külső programokból;
- rugalmas biztonsági zárási és nyitási lehetőségek;
- cégalapítási információk nyilvántartása;
- tételes és tételes pénzforgalmi ÁFA kezelése automatikus ÁFA könyveléssel;
- arányosítással megállapítandó ÁFA kezelése automatikus ÁFA könyveléssel;
- speciális adózási módok (pl. árrés utáni adózás, "fordított" ÁFA) támogatása;
- naplók, analitikák és főkönyvi kartonok vezetése egyszeri adatrögzítéssel;
- tetszőleges számban létrehozható könyvelési naplók (pénztárak, bankok);
- négy nyelvű (magyar, angol, német + egy szabad) számlatükör;
- partnernyilvántartás (email és egygombnyomásos számlalekérdezés funkciók);
- munkaszámos és költséghelyes könyvelés;
- automatikus munkaszámos és költséghelyes egyeztetési lehetőségek;
- könyvelés közvetlenül devizában;
- beépített devizanem adatbázis;
- deviza árfolyamok nyilvántartása;
- deviza váltóhelyek nyilvántartása;
- deviza pénztár vezetése;
- vevői-szállítói számlák deviza tartalmának kimutatása;
- árfolyam különbözet kimutatás;
- automatikus árfolyam különbözet elszámolás;
- automatikus deviza átértékelés elszámolás;
- MNB deviza árfolyamok online kezelése;
- deviza- és valutakészlet átlagár számítás;
- késedelmi kamat mértékek változásainak nyilvántartása;
- késedelmi kamat számítása;
- főkönyvi kivonat;
- főkönyvi kartonok;
- napló listák;
- pénztárbizonylatok készítése (devizás is);
- időszaki pénztárjelentés;
- bank forgalom kimutatás;
- munkaszámos és költséghely analitikák;
- függő tétel analitika;
- vevő-szállító analitika;
- automatikus kompenzálás elszámolás;
- kompenzálás jegyzőkönyv/kimutatás;
- egyenlegközlő kimutatás és levél készítése;
- könyvvizsgálói kimutatás;
- Audit XML export (M.K.K. "Könyvvizsgálóbarát szoftver" funkció);
- behajtási költségátalány segédlet;
- forgalom összesítés;
- átlagos napi főkönyvi egyenleg kimutatása;
- átlagos napi készpénz állomány kimutatása;
- egyeztető listák;
- ÁFA analitika;
- ÁFA bevallás (xx65) ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- ÁFA bevallás (xx65) ellenőrzése a NAV adatbázisa alapján;
- ÁFA bevallás segédlet a kiegyenlítetlen számlák ÁFA tartalmának kimutatására;
- xxA60 adatszolgáltatás (EU) ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- bevallás a turizmusfejlesztési hozzájárulásról;
- kisadózói számlaösszesítés/adatszolgáltatás;
- három nyelvű (magyar, angol, német) eredmény-kimutatás;
- három nyelvű (magyar, angol, német) mérleg;
- éves/évközi beszámoló;
- normál egyszerűsített éves/évközi beszámoló;
- mikrogazdálkodói egyszerűsített éves/évközi beszámoló;
- banki átutalási lista (teljesítendő/várható);
- banki átutalási megbízások kitöltése szállítói számlák alapján;
- átutalási adatok átadása a bankok által használt Electra rendszernek.
A programrendszer bérszámfejtő moduljának szolgáltatásai
- bérszámfejtés, akár több százezer személy számára;
- munkaviszony, társas vállalkozó, szövetkezeti tag, egyházi személy kezelése;
- megbízási jogviszony kezelése;
- közalkalmazotti, közszolgálati, közfoglalkoztatási jogviszony kezelése;
- egyszerűsített foglalkoztatási jogviszony kezelése;
- tanulmányi szerződés, ösztöndíjas foglalkoztatás kezelése;
- iskolaszövetkezetek kezelése;
- személyhez nem köthető kifizetői juttatások nyilvántartása;
- szakképzési hozzájárulás kötelezettség csökkentő tételek nyilvántartása;
- személyi állomány nyilvántartása;
- házastársi és eltartotti adatok nyilvántartása;
- naptári adatok nyilvántartása;
- letiltások kezelése;
- automatikusan kezelt számfejtési jogcímek;
- automatikus bérfeladás a könyvelésbe;
- egyéni számfejtő lapok;
- személyi összesítő kartonok/adatlapok;
- személyi nyilvántartási/foglalkoztatási jegyzék és adatlapok;
- bérszámfejtési összesítő kimutatások kifizetésekről, adókról, járulékokról;
- összesítő táblák jogcímekről, cafeteria juttatásokról;
- bérjegyzékek;
- naptári/szabadság nyilvántartás;
- letiltás jegyzékek;
- banki átutalási megbízások kitöltése bérek utalásához;
- banki átutalási megbízások kitöltése adók és járulékok utalásához;
- átutalási adatok átadása a bankok által használt Electra rendszernek;
- xx08 adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- xxT1041 adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- xxT1044D adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- xxT1042E adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- xxT1042TEL adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- xxKIVA bevallás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- év elején szükséges igazolások és nyilatkozatok kiállítása;
- év végén szükséges igazolások és nyilatkozatok kiállítása;
- belépéssel kapcsolatos igazolások és nyilatkozatok kiállítása;
- kilépéssel kapcsolatos igazolások és nyilatkozatok kiállítása;
- egyéb jogviszonyt lezáró igazolások és nyilatkozatok kiállítása;
- igazolás az egyszerűsített foglalkoztatásból származó bevételről;
- nyugdíjbiztosítási egyéni nyilvántartó lap (NYENYI);
- tájékoztató a minimálbér változásáról;
- egyszerűsített munkaszerződés;
- munkáltatói jövedelem igazolás;
- M30 adatszolgáltatás ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal;
- Adatátadás xxSZJA bevallások elkészítéséhez ÁNYK AbevJava adatkapcsolattal.
A programrendszer eszköz nyilvántartó moduljának szolgáltatásai
- eszköz nyilvántartás, akár több millió eszköz számára;
- tetszőlegesen kialakított eszközcsoportok;
- számviteli törvény és adótörvény szerinti értékcsökkenés kimutatása;
- automatikus értékcsökkenés elszámolás;
- automatikus értékcsökkenés feladás a könyvelésbe;
- eszköz analitika és kartonok;
- eszköz leltár;
- fejlesztési tartalék felhasználási kimutatás;
- befektetési tükör;
- állományba vételi, aktiválási, kivezetési jegyzőkönyvek;
- ellenőrzési funkciók.
A fenti szolgáltatásokat Ön is kipróbálhatja saját számítógépén a külön erre a célra készített bemutató (demo) programcsomag telepítésével.
A demo csomag telepítése és kipróbálása díjmentes. A csomag tartalmazza a programrendszer bemutató változatát és a megismerését segítő demo adatokat, illetve
elektronikus formátumú dokumentációkat. A demo programcsomagot a Demo letöltés menüpontban lehet letölteni és telepíteni.
Bármilyen telepítéssel vagy a programrendszer működésével kapcsolatos kérdés megválaszolásában ügyélszolgálatunk munkatársai segítséget nyújtanak.
A programrendszerhez nyújtott programtámogatási szolgáltatások
Cégünk 1993-tól (jelen cégformában 1996-tól) foglalkozik a Magyar Szabadalmi Hivatalnál 145847 számon, MAXI‑TAX márkanéven bejegyzett, MAXI‑TAX® Könyvviteli Programrendszer fejlesztésével és forgalmazásával. E tevékenység keretében számítástechnikában és számvitelben egyaránt jártas fejlesztő csapatunk azon dolgozik, hogy a szoftver nevével megegyező módon, maximális szolgáltatást nyújtson az adózás és ügyvitel területén:
- a programrendszert folyamatosan karbantartjuk, továbbfejlesztjük és átvezetjük benne a szükséges törvényi változásokat;
- a fejlesztéseknél figyelembe vesszük partnereink észrevételeit és lehetőséget biztosítunk egyedi igények és elképzelések megvalósítására is;
- a programrendszerhez olyan elektronikus dokumentációt biztosítunk, amely a kezelési tudnivalók elsajátításán túl, könyvelési mintapéldáival, a későbbiekben is folyamatosan segíti a munkát;
- az új és régebbi programváltozatokat szoftver felhasználóink 0-24 órában letölthetik internetes honlapunkról;
- díjmentes telefonos és internetes ügyfélszolgálatot üzemeltetünk, amelyen keresztül az adott kérdés megválaszolására vagy probléma megoldására szakosodott munkatársaink nyújtanak segítséget;
- bérleti és vételi szerződés konstrukcióinkkal olyan kedvező ár/teljesítmény viszonyt biztosítunk, amellyel partnereink a minimumon tarthatják ügyviteli költségeiket és jó eséllyel veszik fel a versenyt a konkurens könyvelő vállalkozásokkal.
A programrendszer használatához szükséges minimális számítógép konfiguráció
- Intel vagy AMD gyártmányú CPU 1.4 GHz;
- 1 GB RAM Windows XP operációs rendszerrel vagy
2 GB RAM Windows Vista/Windows 7/8/10/11 operációs rendszerrel; - 1024x768 (96dpi) képernyő felbontás (nagyobb ajánlott);
- 40 GB HDD*;
- A4 méretű tintasugaras nyomtató;
- számítógép hálózatban történő üzemeltetés esetén 100 Mbps sebességű kábeles hálózat.
A programrendszer használatához ajánlott számítógép konfiguráció
- Intel vagy AMD gyártmányú többmagos CPU 3.0 GHz;
- 8 GB RAM Windows 10/11 operációs rendszerrel;
- 1920x1080 (96dpi) Full-HD képernyő felbontás;
- 120 GB HDD*;
- A4 méretű lézer nyomtató;
- szélessávú Internet kapcsolat;
- számítógép hálózatban történő üzemeltetés esetén 1 Gbps sebességű kábeles hálózat.
*A szükséges adattárolási kapacitást alapvetően a nyilvántartott cégek száma és nagysága, azaz a tárolni kívánt adatok mennyisége határozza meg.